Het is bijna zover!

In het najaar van 2024 bestaat de SAB 100 jaar en daarom hoog tijd voor een feestelijke SAB Lustrum Reünie!

We kijken ernaar uit jullie en al je oud klasgenoten of SAB collega’s op zaterdag 28 september 2024 vanaf 15.00 uur te mogen verwelkomen op de SAB. Het programma van de middag vind je onderaan deze pagina. Help je ons deze link te verspreiden via social media, app groepen, e-mail en de ouderwetse tam tam?

Inschrijving kan door dit formulier in te vullen.

Tot 28 september!

Programma SAB Reünie 28 september

15.00 – 15.30 | Ontvangst

Alle oud-leerlingen en docenten worden hartelijk ontvangen. Tijd voor het ophalen van herinneringen en een eerste ontmoeting.

15.00 – 19.00 | Borrel & Hapjes

Borrel met hapjes. Oude klasgenoten en leraren kunnen verder bijpraten onder het genot van een drankje en lekkere hapjes. Samen heffen we het glas op de volgende 100 jaar SAB.

15.30 – 16.00 | Officiële Openingsceremonie

• Welkomstwoord door de huidige directeur van de SAB School Harold van de Crommert.
  • Openen SAB Time Capsule (2011) door oud leerlingen

15.30 – 19.00 | Smile!

• In de Photobooth kunnen oud-leerlingen en docenten foto’s maken en herinneringen vastleggen.
  • Ook worden tijdens de reünie foto’s gemaakt, deze worden later via een link gedeeld met alle deelnemers.

16.00 – 17.00 | Rondleiding door de School

Rondleidingen door het schoolgebouw door groep 7-8 leerlingen, waarbij oud-leerlingen en oud-docenten de kans krijgen om te zien hoe de school is veranderd en zich heeft ontwikkeld door de jaren heen.

17.30 |  Luchtfoto

Bij droog weer maken we een gezamenlijke luchtfoto op het schoolplein

19.00 | Afsluiting en Afscheid

Informele afsluiting waarbij iedereen de kans heeft om nog een laatste rondje te maken, contacten uit te wisselen en de SAB lustrum pet te bestellen. Dit is niet alleen een uniek en spetterend item, je ondersteunt met de aankoop ook nog eens onze mooie school! De pet wordt later toegestuurd.

Praktisch

• Parkeren kan gratis in de buurt, maar omdat we met veel zijn, is (indien mogelijk) aankomst per fiets / OV / te voet aan te raden.
  • Mocht u toch met de auto komen, raden we u aan uw jas in de auto te laten ivm beperkte garderobe ruimte.
  • Uw aanmeldingsbijdrage voor de dag wordt gebruikt om de kosten van het feest te dekken. Alle hapjes en activiteiten zijn gratis. U krijgt bij aankomst een aantal munten voor de eerste ronde drankjes. Daarna kunt u munten bij kopen (2 euro per drankje). U kunt hiervoor pinnen, of (gepast) cash betalen.

Goede ideeën en vragen welkom op lustrum@basisschoolsab.nl